Hva skjer i Bamble/Grenland

Bamble kommune og Visit Grenland har et bra samarbeid rundt kulturkalenderen.

Godt samarbeid
Bamble kommune og Visit Grenland har et godt samarbeid i disse dager i forhold til kulturkalenderen og hva som skjer i nærområdet vårt. Inne på Visit Grenland sine egne websider kan lag og foreninger eller andre interesserte legge inn arrangementer. Dette kan være arrangementer i form av markeder, loppemarked, bruktmarked, utstillinger, fotoutstillinger, foredrag, diverse presentasjoner m.m.

Gå inn på den grønne knappen under som linker deg direkte til "Hva skjer" siden til Visit Grenland, her finner du en hvit knapp med blå skrift oppe til høyre for bildet som sier at du kan registrere ditt eget arrangement. Klikk på denn og følg anvisningene. Lykke til! Kanskje ditt arrangement blir godt besøkt.

Visit Grenland

Sist oppdatert: 26. november 2015