Krogshavnsenteret 10 år

Krogshavnsenteret i Bamble kommune feiret 10 års jubileum onsdag 5. juni.

Ann-Christin Nordahl ønsker velkommenEn flott onsdagskveld denne uken var det duket for fest på Krogshavn med inviterte beboere m/familie,  ansatte og gjester. Det er allerede 10 år siden Krogshavnsenteret så sitt første lys, og det var invitert til hagefest med god mat og lokale artister. Virksomhetsledere Ann-Christin Nordahl og Anne Melie Henriksen ønsket velkommen.

Krogshavnsenteret består av to «virksomheter», Krogshavn bofellesskap (KO1), og Krogshavn omsorgsenter (KO2). Bofelleskapet omfatter 8 omsorgsboliger med heldøgnbemanning innen psykiatrien (KO1). Omsorgssenter omfatter 16 omsorgsboliger med heldøgnbemanning (KO2) .

Gjennom kvelden fikk vi servert mye godt fra menyen, og alle så ut til å ha det fantastisk bra. Veldig hyggelig at en opplever et slikt flott arrangement når de inviterte er både ansatte, beboere med familie, og andre gjester.

Bamble kommune gratuler Krogshavn med 10 år!Feiring på Krogshavnsenteret

Sist oppdatert: 26. november 2015