Sittende kommunestyre samles for siste gang

Torsdag 10. september kl 17.00 samles sittende kommunestyre for siste gang på Halen Gård.

Web TVMenneskene på bildet under samles sammen for siste gang i kommunestyret torsdag 10. september 2014. Ved ordfører Jon Pieter Flølo og varaordfører Unni Brekka Kiøsterud inntar hele gjengen Halen Gård kl. 17.00. Hva som venter av overraskelser under møtet vites ikke, bortsett fra oppsatt sakskart. Dette sakskartet er å finne her.

Sakskart 10. september 2015

Administrasjonen takker sittende kommunestyre og ønsker velkommen et nytt styre etter valget. Det er mange spennende saker politikerne skal gjennom før de takker av. Bamble kommune sender alltid kommunestyrene live på web TV. Halen Gård er nyoppusset og har i tillegg blitt kommunens nye høyteknologiske storstue. Kommunen leverer topp kvalitet live-bilder fra kameraer av høy klasse. Klikk deg enkelt inn på knappen under og du kan sitte i din egen sofa å følge med på alle argumenter ditt eget og andre partier kommer med.

Se live sending fra kommunestyret

Godt kommunestyre og godt valg.

Sittende kommunestyre

Sist oppdatert: 26. november 2015