Stathelle barneskole viste frem skolearbeid

Bamble kommune ble invitert til å stille på en fellessamling for å se fremragende skolearbeid.

Fellessamling i gymsalen
Kommunikasjonsavdelingen i Bamble kommune fikk invitasjon fra rektor Anita Hjorteseth om å delta på en fellessamling i gymsalen på skolen for å få et inntrykk av hva de jobber med.  Over 500 elever samlet under samme tak minimum 7 ganger i året, hvor hvert trinn har ansvar for hver sin samling. I dag var det 4. klasse sin tur til å vise frem skolearbeid de er fornøyde og stolte av.

Reisebrev
Vi fikk oppleve cubansk dans og flere reisebrev fra mange forskjellige steder i verden. Elevene bidro med sitt med stort engasjement.  Bakgrunnen for denne type skolearbeid var verdi jobbing og et ønske om fokus på handlinger som viser verdiene i praksis.

Kommunikasjonsavdelingen takker for invitasjonen og kan med hånden på hjerte si at dette var moro. Veldig flinke elever som stolt viste frem sitt arbeid.

Sist oppdatert: 26. november 2015