Tour of Norway i Bamble - kort tid igjen

TV2 kjører LIVE sportsnyheter i Langesund, les om trafikale konsekvenser, radiospott og ikke minst nabovarsel. En god mix av informasjon.

Tour of NorwayNå er det snart bare 1 uke igjen til de internasjonale sykkelstjernene kommer i mål på Lilletorvet i Langesund. TV2, sammen med administrasjonen og innbyggerne i kommunen gleder seg stort til denne dagen. Radio Grenland starter reklamespotter senere denne uken, vi gjør mediestunts mot avisene våre i Grenland, websidene og facebook sidene gjør hva de kan. Dette gjør vi KUN for å klare å trekke mest mulig folk ned til Langesund på selve rittdagen.

Sportsnyheter LIVE
Produksjonsselskapet til TV2 har bekreftet til kommunen at TV2 Sportsnyhetene sendes live fra losbrygga i Langesund dagen før dagen. Onsdag 20. mai står altså TV2´s sportsanker i medbrakt studio og forteller oss nyhetene live. Da er det selvfølgelig  ønskelig med mange oppmøtte som kan lage litt liv i sentrum og vise at det bor noe i oss Bamblinger, eller «wannabe» Bamblinger.

Trafikale konsekvenser
Bamble kommune har oppdatert de trafikale konsekvensene. Klikk deg videre på den grønne knappen under.

Trafikale konsekvenser

TA har publisert en sak om trafikale konsekvenser i tillegg 13. mai 2015.

Les saken her

Radiospott
Radio Grenland har sammen med Bamble kommune og Visit Grenland laget en radiospot som kommer til å gjentas på radiokanalens radiosendinger fra slutten av denne uken og inn mot rittdagen.

Hør radiospotten her

Nabovarsel
Under denne teksten finner du et nabovarsel som sendes sammen med lokalavisen i din postkasse i morgen. Ta en god titt på denne og se hvordan de stengte veiene vil bety for deg disse timene det pågår.

Last også ned nabovarselet i pdf versjon.

Nabovarsel

Nabovarsel 2