VELKOMMEN TIL NY WEBSIDE!

Bamble kommune presenterer i dag, mandag 5. januar 2015 en rykende fersk nettside! Dette er vi meget stolte av.

Fokus på tjenester
I november 2013 begynte Bamble kommune sonderingen med tankene om nye websider for kommunen. Kommunen hadde et ønske om offensivt å utnytte ny teknologi for å videreutvikle gode tjenester overfor vårt publikum. Kommunens 14000 innbyggere var hovedfokuset og hvordan lage websider som var langt bedre og mer effektive for dem å bruke. Direktoratet for forvaltning og IKT (Difi) er en aktør som legger premisser for god kvalitet på nettsidene til kommunene i Norge og hva som er hensiktsmessig for innbyggerne å ta i bruk. Tester utført av Difi har gitt mindre tilfredsstillende resultater for Bamble kommune, som har sakket akterut på den digitale standard.

Derfor presenterer vi nå disse websidene som vi har blitt veldig stolte av, da inngangen til tjenestene er langt kortere og enklere å bruke. Vi håper nettsidene blir mye brukt fremover og satser på at kommunen holder seg oppdatert i den digitale hverdagen fremover også.

Godt nyttår og gratulerer med nye websider.

Sist oppdatert: 26. november 2015