Frivillighetskonferansen

Du inviteres til idemyldring og kafédialog 13. januar 2018 på Skjærgårdshotellet i Langesund.

FrivillighetskonferansenDu er invitert fordi vi ønsker oss spesielle personer som har et samfunnsengasjement.

Vi ønsker nye tanker og innspill til hvordan frivilligheten kan være med å utvikle og skape Bamble til et godt sted å leve. Hvordan kan vi sammen skape en kultur for frivillighet? Hvordan kan vi gjøre det lett å bli frivillig? Hvilke nye muligheter finner den organiserte frivilligheten og engasjerte enkeltmennesker i samhandling med de kommunale tjenestene?

Kirsten Koht (bildet under artikkelen), er en entusiastisk foredragsholder som har jobbet med frivillighet i 30 år. Hun har gjestet inn og utland og skaper engasjement rundt frivillighetsspørsmål. Hun blir med oss hele dagen!

Vi møtes 13. januar 2018 på Quality hotell Skjærgården i Langesund kl: 09:30 – 15:30

Påmelding:
Virksomhetsleder Gina Thorbjørnsen
E-post: gina.thorbjornsen@bamble.kommune.no
innen fredag 15. desember 2017

KUN 30 PLASSER IGJEN - FØRSTEMANN TIL MØLLA PRINSIPPET!

Kirsten Koht