Årets IA-dag

Årets IA dag ble arrangert 20.09.18 på Kompetansesenteret Halen gård

Målgruppe for dagen er verneombud, hovedtillitsvalgte, ledere og politikere i ADU Temaet for årets IA dag var "Arbeidsmiljøet, det glemte gullet"

MolanderI anledning av dagen fikk Bamble kommune besøk av Pål Molander, direktør på Statens arbeidsmiljøinstitutt. Han hadde en godt og inspirerende foredrag om endringer i arbeidslivet, hva er arbeidsmiljø og betydning av å fokusere på arbeidsmiljøet.
Nav Arbeidslivssenter og Kommunesektorens organisasjon orienterte om IA avtalen og erfaringer så langt.

I Bamble kommune er det etablert AKAN-utvalg. Mandatet til utvalget har ansvar for den praktiske gjennomføringen og utformingen av det rusforebyggende arbeidet i kommunen. I denne anledning fikk vi også besøk av Akan kompetansesenter på IA dagen.

IA-gjengen

Sist oppdatert: 21. desember 2018