Friskvern i Skjærgårdshallen

Bamble kommune og virksomhet for oppvekst får mennesker i form.

FriskvernVirksomhet for oppvekst i Bamble kommune har et opplegg i Skjærgårdshallen de kaller for Friskvern i Skjærgårdshallen. Dette er et tilbud for alle som ønsker å delta. Mange av tilbudene er gratis, og i noen av tilbudene må det betales en liten egenandel. Her kan alle aldre stille og være med på et opplegg med en profesjonell instruktør. Instruktøren heter Trond Brufladt.

Mette Halvorsen, som er primus motor fra kommunens side, sier at dette har vokst seg større og større de siste årene. For et par år siden var vi rundt 20 stykker, nå er vi oppe i nesten 70 deltakere på enkelttimer og det er vi veldig fornøyd med. I tillegg til trening, har vi det veldig moro sammen, her går det an å få seg en kaffekopp og slå av en prat. Friskvern i Skjærgårdshallen har en stor gruppe frivillige som gjør en stor innsats inn i de ulike aktivitetene. Her møter du opp og de frivillige tar godt i mot deg.

Vedlagte program gjelder kun for høst-vinter 2015, men nytt program er snart på trappene. Her kan dere få et innblikk i hvilke aktiviteter som er på planen, så kan hver og en av dere selv finne det som passer for den enkelte. Se også flere bilder på facebook sidene.

Friskvern brosjyre

Bamble kommune på Facebook