Telemarksmesterskap i Elevbedrift 2015

For andre år på rad arrangeres Telemarksmesterskap i Elevbedrift i Rønholthallen i Bamble kommune

Elvbedrifter fra 7 forskjellige skoler
Her vil ungdomsskoleelever fra 7 forskjellige skoler fra både Porsgrunn, Kragerø, Notodden og Bamble vise frem sine bedrifter og samtidig kjempe om 1., 2., og 3. plass i kategoriene «Beste utstilling», «Beste innovative produkt», «Beste selger», og selvsagt; «Beste Elevbedrift 2015»!

Fin økning i antallet elevbedrifter
Vi i Ungt Entreprenørskap ønsker å legge til rette for entreprenørskap i hele utdanningsforløpet og slik gå i møte en fremtid full av nye arbeidstakere og gründere som oser av skaperglede! Vi ser en fin økning i antallet elevbedrifter som stiller opp i år, hele 34 bedrifter skapt av over 160 elever.

Den 22. april fra klokken 10.00 til 14.30
får du muligheten til å oppleve den unike atmosfæren som disse unge gründerne tar med seg. Kanskje blir du så glad i den hjemmelagde eplemosten fra bedriften FRISK EB, at du ender opp med et fullt kjøleskap?  Eller kanskje møter du på AU-LAN EB og kan endelig få den ekspertisen og hjelpen du trenger for å arrangere et LAN med dine venner? Eller hva om du har en gammel gressklippermotor som ikke virker, og møter MekkMakk EB som ønsker å kjøpe den av deg?

Hva om du blir inspirert til å skape noe selv?

Hjertelig velkommen til Telemarksmesterskap for Elevbedrifter 2015!

Vil du vite mer? Gå inn på følgende link: http://www.ue.no/Telemark/Kalender/Telemarksmesterskapet-for-Elevbedrifter-2015.

Kontaktpersoner:

Elin Bryn Thorsen, fagansvarlig grunnskolen, 99345108