Hogstprosjekt til Norge Rundt

Fredag 2. desember bør du finne godstolen og slå på NRK, da sendes en dokumentar fra Langøya.

HogstprosjektetHogstprosjektet på Langøya som Anette Skaugen Guldager (Kultur og oppvekst) har hatt som prosjektansvar, vises i sin helhet på Norge Rundt fredag. NRK har besøkt Bamble kommune og Langøya ved flere anledninger den siste tiden. Fotograf Bo Lilledal Andersen i NRK Telemark har satt alle opptak sammen til ett innslag.

Dette har vært en flott høstdugnad, hvor skoler har fått æren i å delta i. Siden oppstarten har prosjektet engasjert over 1100 frivillige, som har klart å rydde over 70 daa (dekar) på øya.

Bamble kommune er veldig fornøyde med jobben som er gjort og gratulerer prosjektet med resultatet.

Sist oppdatert: 05. mars 2018