Åpning av Secundus Sport og Fritid på BS Senteret

Den 1. oktober 2018 åpner «Secundus sport og fritid» på BS-senteret

Secundus Sport og FritidDørene åpnes kl.11.30 og vi holder det gående til 17.00.

Secundus sport og fritid skal fylle mange behov hos våre kunder. Vi er en gjenbruksbutikk med et ønske om å få flest mulig til å oppleve en meningsfull fritid. dette skal vi gjøre ved å bruke de arbeidsressursene som finnes rundt i vår kommune. Butikken drives av NAV og VIVA. Alt overskudd skal gå til barn og familiers fritidsmuligheter. Vi samarbeider tett med lag og foreninger i Bamble for å vite hva som trengs i vår kommune.

- Vi skal sørge for en bærekraftig fritid der brukt utstyr som ligger rundt i skap, boder og garasjer får nytt liv og minsker overforbruk.

- Vi skal sørge for at alle har mulighet til en meningsfull fritid gjennom tilgang til flott og rimelig utstyr.

- Vi skal sørge for at mennesker som står utenfor arbeidslivet men som ønsker å gjøre noe får bidra med noe meningsfylt.

Vi er avhengige av at alle innbyggerne i kommunen synes dette er en god ide og bidrar med klær og utstyr som ligger og støver ned så vi kan gi de et nytt med nye eiere!

I forbindelse med åpningen av butikken ønsker vi å invitere dere til å komme å ha «stands» eller på annen måte vise frem det brede tilbudet av aktiviteter vi har i vårt nærmiljø. Det kan være alt fra sjakk til klatring, fotball, speideren og alt annet i mellom.

Ta kontakt med Janett Rogn Falkevik på 41431138 hvis dere ønsker mer informasjon. Det er også mulighet for å ha innslag på vår scene.

Sist oppdatert: 21. desember 2018