Fogdegården på Stathelle er ledig for utleie

Bamble kommune har ledig Fogdegården for utleie til næringsdrivende eller lag/forening.

Bygningen ligger fint til ved Rådhusplassen på Stathelle og er på ca. 180 m2. Adressen er Rådhusbakken 9. Utvendig er bygningen totalt rehabilitert. Det er satt av penger til å oppgradere bygget innvendig også, men arbeidene vil skje i nært samarbeid med den nye leietakeren. Det vil prioriteres å sette i stand anretningskjøkken og toalett samt gjennomføre tiltak for universell utforming.

Ved utvelgelsen av leietaker vil det bli vektlagt virksomhet som kan skape aktivitet på Stathelle til glede for både tilreisende og fastboende. Det forutsettes at driften er på helårsbasis. Hagen skal være åpen for allmennheten.

Månedlig leie kr. 7.000,- + strøm og internett

Interessenter bes å søke skriftlig med beskrivelse av planlagt virksomhet for bygget innen mandag 25. juni 2018. Visning etter avtale.

Søknaden sendes til: postmottak@bamble.kommune.no

Bamble kommune