Gratulerer med 40 års jubileum

Bamble kommune gratulerer Grasmyr Ungdomsskole med deres 40 års jubileum.

Kenneth Broch JohnsenAdministrasjonen i kommunen fikk en bursdagsinvitasjon fra rektor Kenneth Broch Johnsen til skolens feiring av sitt 40 års jubileumet. Skoleåret 2017-18 fyller skolen 40 år og det ble markert med mye moro gjennom hele skoledagen.

Elevene brukte den siste tiden godt til å jobbe med tidsepokene 70, 80, 90 og 2000 tallet, hvor mesteparten av tiden gikk til å lage veggaviser. Det ble i tillegg satt opp en forestilling i kantinen, hvor temaet var en reise gjennom mote, musikk og kultur. Mange elever og lærer var med på innslagene.

Det ble felles bespisning av lapskaus og kaker og alle elevene og lærerne var på skolen fra tidlig morgen til sen ettermiddag. Dagen munnet ut i senkede skuldre og hyggelig samvær mellom vokse og elever. Rektor selv stor for en del av serveringen (bildet).

Bamble kommune sender sine gratulasjoner til skolen.