Lyst til å være bøssebærer?

Kommunen trenger din hjelp til å gå som bøssebærer under TV aksjonen.

21. oktober er det tid for TV-aksjonen og kommunen har behov for bøssebærere. I vår kommune trenger vi nærmere 160 stk som kan gå som bøssebærere fra kl 16-18 søndag 21. oktober. TV-aksjonen NRK 2018 går til Kirkens Bymisjons arbeid for å skape et varmere og mer inkluderende samfunn.

Er du under 18 år, må du gå i følge med en som er voksen. Ønsker du å gå sammen med en venn, holder det at én av dere registrerer seg som bøssebærer. Kommunen håpser selvfølgelig på at FAU´ene også stiller opp og hjelper.

Alle bøssebærere må registrere seg. Ønsker du å gjøre dette digitalt, klikker du på den grønne linken under her, ellers kan du få god hjelp av servicetorget til å gjøre dette. Da ringer du 35965240 og gir fra deg noen nødvendige opplysninger som navn, adresse, postnummer og sted, samt hvor du vil hente bøsse. Vi trenger også ditt mobilnummer og epost hvis du har. Dette er for å kunne registrere deg som fullverdig bøssebærer i systemet.

Vi håper å høre fra deg.

Registrer deg som bøssebærer her