Bedre kunnskap om kommunereform

Rakk du ikke innbyggermøtet i Sentrumsgården tirsdag, har du ny anledning nå!

Rapporten som er lagt ut på høring i Bamble kommune, angående kommunesammenslåing, skal igjen diskuteres i gymsalen på Rugtvedt skole torsdag fra kl. 1830. For de av dere som ikke fikk anledning til å møte i Sentrumsgården på tirsdag, har på ny anledning torsdag.

Bamble kommune ønsker å bedre kunnskapen til de fleste angående fordeler og ulemper med kommunesammenslåing. Ingenting skal konkluderes på innbyggermøtet, men innbyggerne skal få en anledning til å si sin mening til politikerne. Det åpnes ikke for debatt, innbyggerne skal kun få dele sine meninger. Politikerne tenker litt høyt sammen med dere og forteller hvilke sider av sammenslåingen som betyr noe for dem og partiet de representerer. Møt opp og bli litt klokere på reformen, enten du bryr deg den ene eller andre veien.

Vel møtt!