Bamble bibliotek og litteraturhus blir meråpent!

Invitasjon til meråpent bibliotek og litteraturhus.

Bamble bibliotek og litteraturhusBiblioteket er et offentlig rom og felles eiendom som skal være til glede og nytte for alle. Meråpent bibliotek øker tilgjengeligheten til bibliotektjenestene i Bamble kommune, da ordningen gir tilgang til biblioteket fra klokka 07 til 23 – hver eneste dag, hele året!

Mandag 21. januar klokka 12 klipper ordfører Hallgeir Kjeldal ‘snora’ for Bamble bibliotek og litteraturhus som meråpnet bibliotek. Bibliotek og litteraturhuset byr på kaffe og kake for å feire det nye tilbudet.

Hva er det meråpne bibliotek?
Det er en selvbetjentløsning utenom den betjente åpningstiden for lånere som har oppgradert bibliotekkortet sitt til nøkkelkort. Disse brukerne har adgang til lokalene fra klokka 07 til 23, hver dag hele året. Tilbudet gjelder alle over 15 år. Barn har adgang i følge med voksne.

Velkommen til åpning!