Er du vår nye spesialrådgiver ?

Er du vår nye spesialrådgiver innen økonomi, administrasjon og strategi? Grenland brann og redning IKS har ledig stilling.

Kommunene i Bamble, Drangedal og Porsgrunn har vedtatt etablering av et nytt brann- og redningssamarbeid (Grenland brann og redning) som skal organisere seg som et interkommunalt samarbeid (IKS).  Den nye organisasjonen vil hovedsakelig dekke 3 kommuner med et areal på over 1532 kvadratkilometer, og bestå av 110 ansatte fordelt på 3 brannstasjoner. Vi søker i denne sammenheng etter en spesialrådgiver innenfor økonomihåndtering, administrasjon  og strategiarbeid. I denne stillingen vil du være en av brannsjefens mest sentrale støttespillere. Du vil være en del av ledergruppen i organisasjonen, som består av to avdelingsledere samt brannsjef. Stillingen er nyopprettet og du vil derfor få mulighet til å utvikle denne i samarbeid med ledelsen. Vi søker etter deg som kjenner deg igjen i våre verdier; Kompetent - Engasjert - Hjelpsom.

- På jobb for et tryggere Grenland

Se ledig stilling