Ny virksomhetsleder/rektor

Bamble kommune har gleden av å orientere om at Atle Rønning Kauppinen er ansatt som virksomhetsleder/rektor ved Bambles nye ungdomsskole som bygges på Grasmyr.

Atle Rønning Kauppinen er i dag ansatt som virksomhetsleder/rektor ved Rugtvedt skole i Bamble, hvor han har vært rektor siden 2011. Til sammen har Atle 21 års erfaring som rektor ved ulike skoler i Tinn og Bamble, og har vært sterkt delaktig i den positive utviklingen som har vært i Bamble skolen over flere år.

"- Jeg gleder meg til å ta fatt i oppgaven, og å få være med på å bygge opp en framtidsretta skole som skal bli Bambles stolthet, hvor elever og ansatte kan trives og utvikle seg, sier Atle."

Atle Rønning Kauppinen

Vi gratulerer Atle Rønning Kauppinen med en stor og viktig oppgave for Bamble kommune.

Sist oppdatert: 02. januar 2020