17. mai program

Her finner du 17.mai programmet for Bamble kommune

Bamble kommune og 17. maikomiteene i kommunen oppfordrer alle til å feire 17. mai hjemme på grunn av koronafaren. For å unngå ny smittespredning må vi sammen ta ansvar for å unngå ansamlinger av folk!

Komiteene har i samarbeid med kommunen laget et helhetlig program med markeringer som er spilt inn på forhånd samt noen mindre, lukkede markeringer som sendes live.

Markeringene vil bli streamet direkte på selve dagen på kommunens Facebook-side fra kl 08.00 – 13.15. Innslagene vil deretter bli lagt ut på Bamble kommune sin nye YouTube-kanal.  I tillegg vil den enkelte komite formidle lokalt innhold på sine egne kanaler.

Følg streamingen direkte fra kl 08.00 på vår Facebook-side

Se alle innslagene på kommunens YouTube-kanal

Noen steder har korps og drill fått tillatelse til å marsjere i kontrollerte former og langs godkjente ruter. Hvis du er så heldig at et korps kommer forbi deg, er det viktig at du ikke henger deg på korpset men lar det fortsette slik at også andre kan oppleve korpsmusikk på grunnlovsdagen.

Bamble kommune sin YouTube-kanal

Sist oppdatert: 18. oktober 2020