Smittevern web og app

smittevern, covid-19, smittevernkontakter, dynamisk helse, bamble helsehus,

Smittevernskontaktene Elin Spinnangr og Tina Lindquist, sykepleiere ved Bamble Helsehus, har i partnerskap med Dynamisk Helse laget en folkeopplysningside for innbyggerne med info om Korona smittevern. Siden inneholder enkel og presis informasjon om smittevern for innbyggerne i møte med koronaviruset.

Sidene kan lett brukes på mobil eller nettbrett og er alltid oppdatert med de siste anbefalinger fra helsemyndighetene rundt personlig hygiene for å unngå smitte.

Folkeopplysningssiden finner du her : Covid-19 opplæring

Det er også laget en app versjon for kommunens helsepersonell for faglig opplæring rundt smittevern. Appen SkillAid er kommunens måte å kurse helsepersonell. Denne gir helsepersonell i kommunen tilgang til informasjon der de er og når de trenger den.

Sist oppdatert: 18. oktober 2020