Jubilanter i Bamble kommune 2021

Sist oppdatert: 26. november 2021

25. november var det duket for jubilantlunsj i Bamble kommune.

Det ble et flott arrangement, til ære for de 27 ansatte som i år markerer 25 eller 40 års fartstid i kommunen vår.

På Quality Hotel Skjærgården ble det servert god mat, i tillegg til hyggelige ord fra kommunalsjefer, ordfører og kommunedirektør.

På bildet:
Bakerst fra venstre: Geir Bjelkemyr-Østvang (kommunedirektør), Bjørn Pettersen, Øyvind Flaatten, Jostein Bråthen, Ivar Fostås, Tove Skreosen, Linda Apeland, Laila Damgaard Solli, Gunn Ellen Berg (plan- og økonomisjef), Kristin Alseth Hansen (HR-sjef), Hallgeir Kjeldal (ordfører). I midten fra venstre: Ann-Karethe Woje, Grete Heimdal Fjellet, Kari Ask, Anne Salmèn Kåsa, Jorunn Holth, Birgit Sannes (kommunalsjef Velferd). Foran fra venstre: Bjørg Rein (kommunalsjef Oppvekst), Cathrine M. Lundgren, Lillann Hartveit Hansen, Anne Wiik Stamsø, Tove Håkonsen, Rolf Dehli, Heidi W. Markussen.

Foto: Hanne Brodén