Jubilanter i Bamble kommune

Sist oppdatert: 15. desember 2022

Den 22. november var det markering av årets jubilanter i Bamble kommune. Vi gratulerer!

I år er det 4 ansatte med 40 års ansettelse og 19 ansatte som har 25 års fartstid. Dette ble markert med hyggelig lunsj, gaver og taler til jubilantene.

På bildet ser du (fra venstre): Kommunalsjef Birgit Sannes, kommunalsjef Gunn Ellen Berg, HR- sjef Tommy Tronrud, kommunalsjef Bjørg Rein, Lin Mathisen Skogen, Øyvind S. Hansen, Hanne Karin Skaugen, kommunalsjef Ingrid Marie Eidsten, Wenke Nordås, Mona Irene Rogn, Gro Magda Sundby, kommunedirektør Geir H. Bjelkemyr- Østvang, Anne Torjussen Timland, Kari Kjeldsen Heimreid, Torill Edvardsen, Wenche H. Andersen, Jarle Steen, Siri Klewe Arnesen, Ørjan Pettersen, ordfører Hallgeir Kjeldal.

Foto: Heidi Solstad Glittum