Oversikt over lag og foreninger

Sist oppdatert: 15. desember 2022

Er du på utkikk etter en hobby, en ny sosial møteplass eller lurer på hvilke fritidsaktiviteter som finnes for barna? Sjekk ut foreningsregisteret vårt!

Takket være frivilligheten har vi et stort og mangfoldig fritidstilbud i alle deler av kommunen vår. I foreningsregisteret finner du oversikt over frivillige lag og foreninger i Bamble, med kontaktinformasjon, en kort presentasjon av fokusområder og gjerne link til mer informasjon.

Per i dag er det 123 registrerte lag og foreninger i Bamble, fordelt på seks kategorier. Sjekk det ut, og se om du finner noe som passer for deg!

Til lag og foreninger

Er ikke din forening registrert? Da bør du gjøre det nå! Det er blant annet en forutsetning for å få tilgang på en rekke søkbare midler, som momskompensasjon og kommunal driftsstøtte. Se mer informasjon her

Foto: Hanne H. Brodén