Hvem bør vinne en pris?

Stipend- og priskomiteen har startet sitt arbeid med å finne verdige vinnere til årets priser og stipender.

Priser og stipenderKomiteen trenger hjelp fra deg!

Vet du om noen som har gjort en ekstra innsats og som fortjener anerkjennelse og klapp på skuldra? Nå kan du enkelt sende inn forslag via forslagsskjemaet som du finner på både på vår facebookside og vår hjemmeside. På facebook finner du forslagsskjemaet under lenken «Foreslå priser og stipender» i venstre marg. På kommunens nettside finner du en hurtigknapp på forsiden som lenker direkte til forslagsskjemaet.

Foreslå priser og stipender

Bamble kommune kan hvert år dele ut fire priser og to stipender:

• Kulturpris
  • Frivillighetspris
  • Barne- og ungdomspris
  • Byggeskikkpris
  • Kulturstipend
  • Idrettsstipend

Hvem som endelig vinner en pris eller et stipend, avgjøres av Stipend- og priskomiteen. Prisene og stipendene deles normalt ut på kommunestyrets siste møte i desember.  Komiteen består av:

• Linda Holien, leder (Ap)
  • Anja Ehmke (Sammen for Bamble)
  • Geir Gjømle (H)