Fotokonkurranse - Øyhopping

Hvor finner man det flotteste øyhoppingsområdet i Langesundsfjorden? Er det et sted alle kjenner til, eller er det en bortgjemt perle?

ØYHOPPINGENS FLOTTESTE OMRÅDE
Dra på tur i skjærgården sommeren 2017, ta bilder og send inn det beste til vår fotokonkurranse som arrangeres i samarbeid med kommunene Larvik, Porsgrunn og Bamble, Grenland Friluftsråd, Skjærgårdstjenesten og Visit Grenland.

Et godt bilde er et bra bilde uansett om det er tatt med en mobil i farta, eller et dyrt speilreflekskamera. Det gjelder å være på rett sted til rett tid.

Premier i fotokonkurransen
• 1. plass: 10.000 kr
• 2. plass: 3.000 kr
• 3. plass: 1.000 kr

Slik deltar du i konkurransen
• Ta et bilde av natur, ferger, sommer, sol, vær, sjø eller aktivitet
• Send bildet til kjetil@visitgrenland.no
• Oppgi fotografens navn og telefonnummer, navn på området og gjerne en beskrivelse av motivet
• Maks 3 bilder per innsender
• Frist for innsending er 4. september 2017

Slik kåres vinnerne av fotokonkurransen
Vinnerne blir trukket av en jury som består av personer fra fotoklubbene og øyhoppingsprosjektet. Bildene blir offentliggjort på Visit Grenland sine nettsider 15. september 2017.

Regler og vilkår
• Bildene må være tatt i kystområdet mellom Langesund, Brevik, Bjønnes/Bergsbygda og Helgeroa
• Rettsstridig, upassende eller krenkende materiale vil bli forkastet.
• Bildene må være i så stor oppløsning som mulig (minimum 1MB/800px) og i jpg-, gif- eller png-format.
• Du kan kun delta med bilder du selv har fotografert.
• Det er innsenders ansvar å sørge for å få tillatelse til offentliggjøring av eventuelt andre personer på bildet.
• Navn på personer på bildet må være med hvis personene er identifiserbare.
• Ved bilder av barn må foreldre samtykke på barnets vegne inntil barnet er 15 år.
• Dersom bildet er manipulert, plikter innsender å opplyse om det. (Vanlig redigering blir ikke regnet som manipulering).

Porsgrunn, Larvik og Bamble kommuner forbeholder seg retten til fritt kunne benytte innsendte bilder vederlagsfritt og i opprinnelig eller redigert utgave på egne nettsider, i sosiale medier og i trykket materiell. Vi etterstreber kreditering av bildene med fotografens navn.

Spørsmål om konkurransen rettes til Gitte Tokheim, Øyhopping i Langesundsfjorden, 90977703