Jubilanter Bamble kommune - 2018

Torsdag 08.11.2018 var det jubileumsfest på Halen gård

Torsdag 08.11.2018 var det jubileumsfest på Halen gård for de som har vært ansatt i Bamble kommune i 25 år og 40 år. Det ble servert en fantastisk treretters middag, og det var underholdning med sang og gitarakkompagnement. Kommunalsjefene, HR-sjef, rådmann og ordfører holdt taler, og det hele ble avsluttet med utdeling av gaver.

Jubilanter - 25 og 40 år

På bildet fra venstre:

Kommunalsjef Birgit Sannes, Bente Tollefsen, Kari Kleppe, rådmann Tore Marthinsen, Tove Berg Nilsen, Elin Abrahamsen, Gunn Karin Ferrada (gjemt bak), Eva Marie Nodeland, Karin Ekman Pettersen, Elin Bredsand, Ragnhild, Kristoffersen, Tove Lill Usterud, Henriette Nymann Berg,     Monica R. Anderson, Asta Merethe Rørholt, Kari Skaugen Eriksen, Hege S. Engvoldsen, Rita Welle Jacobsson, Heidi Solstad Glittum, Bjørg Rein, Tone Lindahl, Elin Onsum Borge, Mari Anne Hornsletten, Ragnhild Brænd, kommunalsjef Leidulf Aakre, Jørn Urberg Tveten, kommunalsjef Trond Gausnes, Jan Tore Stokke, HR-sjef Kristin Alseth Hansen og ordfører Hallgeir Kjeldal.

Følgende var ikke til stede:

Dag Bratberg, Marit Frydenlund, Mona Jensen, Irene Kittilsen, Grethe Hansen, Kari Anne Rogn, Egil Tollefsen og Siv Van Heel

Sist oppdatert: 21. desember 2018