Nustad barnehage feirer 30 år

Nustad barnehage inviterte til jubileumsfest for å markere sine 30 år.

Nustad barnehage 30 år2019 er et jubileumsår for Nustad barnehage som feirer sine første 30 år som barnehage i Bamble kommune. Alle med tilhørighet i barnehagen, barn, ansatte og foreldre, samt mange andre gjester ble invitert til feiringen.

Bildet: Virksomhetsleder Cathrine Feldtmann Bråten (nr. 2 fra venstre) tar i mot gjester på den røde løperen ved inngangen til barnehagen.

Barneskolekoret fra Langesund barneskole sang flere flott sanger, det samme gjorde barna i barnehagen. Taler følger naturligvis med en slik feiring og diverse underholdning for barna. Kaker med tilhørende drikke ble godt mottatt og resulterte i en storstilt markering. Værgudene var ikke på barnehagens side denne dagen, men vertskapet klarte allikevel å gjøre det beste ut av situasjonen.

Bamble kommune ønsker å gratulere Nustad barnehagen med dagen.