Ny kommunikasjonsrådgiver

Bamble kommune har den glede av å formidle at Magdalena Mianowicz er ansatt som ny kommunikasjonsrådgiver.

Kommunikasjonsrådgiver MagdalenaMagdalena Mianowicz (45) kommer fra stillingen som reporter på TV 2 hjelper deg der hun har jobbet de siste 12 årene. Hun har også flere års erfaring som nyhetsjournalist.

- Jeg gleder meg stort til å ta fatt på nye oppgaver som kommunikasjonsrådgiver i Bamble kommune. Denne stillingen er svært spennende og allsidig, og jeg ser virkelig frem til å kunne bidra både innen kommunikasjon og profilering av kommunen.

Magdalena har en bachelorgrad i reiseliv og en mastergrad i multimediajournalistikk fra universitetet i Bournemouth, England. Hun er født i Polen, men har vokst opp i Bergen. De siste årene har hun bodd i Oslo, men sammen med familien har hun ønsket å flytte til Bamble.

-Jeg må jo si at det blir ekstra stas å kunne jobbe for nettopp Bamble kommune. Min samboer er fra Bamble og de siste åtte årene har vi tilbragt så mye tid som mulig her. Nå gleder vi oss til å kunne flytte hit med barna.

Bamble kommune ønsker Magdalena velkommen.

Byline/foto: Anastasia Sortedal

Sist oppdatert: 02. januar 2020