Vil dere være natteravner?

Natteravn-ordningen i Bamble blir i år delt mellom Langesund og Herre. Vi inviterer lag og foreninger til å melde seg som natteravner.

Ditt lag eller forening vil få følgende tilskudd:

• Kr. 35 000 for å ta oppdraget som natteravn i Langesund (9 avtalte datoer i juli 2020)
  • Kr. 15 000 for å ta oppdraget som natteravn på Herre (4 avtalte datoer i juli 2020)

Kjernetiden er kl: 21 – 01 og det må være 3 voksne som går natteravn.

Kriteriene er at laget/foreningen registrerer seg som gruppe i en hovedsamarbeidsavtale med Tryg Forsikring/ stiftelsen natteravn. Det koster ingenting å inngå en samarbeidsavtale og avtalen gir natteravngruppen forsikring under ravningen – også uten kostnad.

Gjennom avtalen får gruppen det den behøver for å gå natteravn: varme jakker, refleksvester, førstehjelpspakker og sekker. Alt utstyr er merket med natteravnlogoen. Alt utstyr er Tryg Forsikrings eiendom og leveres tilbake hvis gruppen oppløses.

Alle natteravngrupper med hovedsamarbeidsavtale, kan i tillegg til tilskuddet fra kommunen få et årlig driftstilskudd av Tryg forsikring stiftelsen natteravn.

Les mer om ordningen på www.natteravn.no

Spørsmål kan stilles til SLT -koordinator;

Heidi.Herum@ Bamble.kommune.no eller tlf 93879275

Er det av interesse for ditt lag eller forening å ta dette oppdraget kan dere sende en mail til

postmottak@bamble.kommune.no og merke mailen med Natteravn Langesund/ Herre.

Frist: 15.06.2019

De som blir tilbudt oppdraget blir kontaktet 17. juni.

Sist oppdatert: 18. oktober 2020