Bli en digital bøssebærer, i årets største dugnadsinnsats!

TV-aksjonen 2020 skal samle inn penger for å bekjempe plast i havet. Bli med og gjør en innsats, du også!

Et hav av muligheter

Ved å skape gode avfallsløsninger i Sørøst-Asia, der problemet med plastforsøpling til havet er størst, vil årets TV-aksjon utgjøre en viktig forskjell for å ta vare på verdenshavene. Det er WWF (Verdens Naturfond - World Wide Fund for Nature) som er mottaker av årets TV-aksjon, og pengene som samles inn er øremerket for å bekjempe plast i havet.

Digital bøsseaksjon

Årets TV-aksjon blir 18. oktober, og vil være noe annerledes enn det vi har vært vant til. For å forhindre smitte av korona, vil det være en digital bøsseaksjon.  Vil du være med? Få din egen bøsse?

Du kan registrere deg allerede nå, og så blir bøssene aktivert 5. oktober. Du kan registrere deg som person, familie, nabolag eller en forening.

Les mer og registrer deg HER

Vi håper på mange bøssebærere fra Bamble kommune!

Vi er stolte over at Langesund Mandssangforening er ambassadør for årets TV-aksjon.

Her fremfører de en av sine egne sanger som er spesialtilpasset TV-aksjonen.

Foto/ klipp: Magdalena Mianowicz

For spørsmål ta kontakt med Servicetorget

Sentralbord: 35 96 50 00
Epost: postmottak@bamble.kommune.no