Et hav av muligheter – i dag kan DU gjøre en forskjell

Bamble ble godt representert tidligere i uken under ringedugnaden rettet mot næringslivet, som gav gode resultater. I dag kan DU gjøre en forskjell under årets TV-aksjon.

Det kommer stadig inn bidrag som et resultat av ringedugnaden. Bamble kommune har hatt sin beste ringedugnad for næringslivet de siste 5 årene.  Hvor mange som har gitt bidrag kan du se ved å klikke på lenken nedenfor.

Se bidragene for Bamble

Årets TV-aksjon vil bli vist på NRK fra kl 19.45 i kveld og frem til kl. 23.00.

I år kommer ikke bøssebærerne på døren, men du får likevel muligheter til å gi et bidrag.

Gi bidrag

STERKT OPPMØTE: Bamble var godt representert under årets ringedugnad rettet mot næringslivet. Øverst fra venstre: Ole Jan Myhre (markedssjef, Norner AS), Magnar Bakke (adm. direktør INEOS), Thor Kamfjord (bærekraftsdirektør, Norner AS), Hallgeir Kjeldal (Ordfører i Bamble)
Foran fra venstre: Heidi Bakkejord (SV), Øyvind Klæbo (Kommunikasjonssjef, INEOS), Nina Vesteng (MDG)

Sist oppdatert: 18. oktober 2020