Nå viser vi frem Bamble!

Altfor mange kjenner egentlig ikke til Bamble, hverken hvor det ligger eller hva området vårt har å by på. Det har vi tenkt å endre på nå! :)

Bamble kommune skal "sette Bamble på kartet" ved å publisere små filmer og videoer som vil vise frem den flotte kommunen vår.

I dag publiserte vi den første videoen som viser hva Bamble har å by på i sommer, for reisende fra fjernt og nært. Mange velger å ikke reise så langt i år, og blir kanskje i kommunen der de bor.

Målet med denne videoen er å vise frem noe av det Bamble har å by på. :)

Se videoen Bamble - kystens juvel

Til høsten vil vi lage flere filmer for å vise frem hvor godt det er å bo i Bamble.

I tillegg vil vi lage en liten serie som skal hete "Oppdag Bamble" der vi skal fortelle små historier/ kuriosa som kan være interessant både for fastboende i Bamble og for besøkende.

Vi ønsker dere alle en god sommer i Bamble! :)

Sist oppdatert: 18. oktober 2020