Næringsjuridisk bistand etter påske

Alle næringsdrivende i Bamble får tilbud om gratis juridisk bistand onsdag 15. april relatert til situasjonen som har oppstått i forbindelse med koronakrisen.

Bamble Næringsforum som er en del av Bamble kommune har et samarbeid med advokatfirmaet Frøstrup Løitegaard DA i Porsgrunn.

Firmaet har solid erfaring med næringslivsklienter og bistår bedrifter med de problemer som har oppstått som følge av koronakrisen.

Firmaet har også utarbeidet litt generell informasjon som blir lagt ut på deres hjemmeside

Hvem:  Alle næringsdrivende i Bamble
Hva:     Næringsjuridisk bistand (gratis)
Hvor:   Ring 35931900
Når:     Onsdag 15. april kl 10.00 - 14.00

Advokatfirmaets advokater vil sitte klare for å svare på dine spørsmål.

Egen Facebook-side

Bamble Næringsforum har også opprettet en egen Facebook side for å komme i kontakt og direkte dialog med dere næringsdrivende i Bamble kommune.

For spørsmål, ta kontakt. Riktig god påske ønskes dere alle fra Bamble Næringsforum og Bamble kommune.

Hege Cecilie Timm Bjørnerud
Næringssjef