Skjærgårdstjenesten skryter av publikum

-Folk er flinke til ta vare på de flotte strendene våre.

Fantastisk skjærgård

Det er ingen tvil om at Bamble har en fantastisk skjærgård! Mange kjenner allerede til de mange flotte plassene, og stadig flere er med på å oppdage hva skjærgården vår faktisk har å by på.

Imponert over arbeidet

I dag tok Skjærgårdstjenesten med seg kommunedirektør Geir H. Bjelkemyr-Østvang og kommunalsjef Leidulf Aakre, på tur for å vise frem noe av det arbeidet som blir gjort, og det gjorde inntrykk.

- Kommunalsjef Leidulf Aakre og jeg har vært med Skjærgårdtjenesten i dag. De gjør en viktig og god jobb, og får mange gode tilbakemeldinger fra publikum, sier kommunedirektøren.

Legger ned mye arbeid

Skjærgårdstjenesten legger ned mye arbeid for å sikre at områdene langs skjærgården blir godt ivaretatt, og tilpasset besøkende.

De bygger, rydder og behandler brygger, steller friområder, setter opp griller, rydder stedene for søppel og vedlikeholder toaletter.

Publikum får skryt

Alt arbeidet bidrar til at skjærgården vår er et attraktivt ferie- og friluftsområde. Ikke bare for tilreisende, men også for kommunens egne innbyggere. Og i dag fikk også de besøkende skryt fra Skjærgårdstjenesten.

-Skjærgårdstjenesten forteller at publikum og brukerne av alle våre flotte plasser tar godt vare på disse, rydder og oppfører seg ordentlig. La oss ta vare på skjærgården alle sammen - en fantastisk perle i Bamble, sier kommunedirektøren.

På bildet fra venstre: Øystein Thorkaas, Geir H. Bjelkemyr-Østvang, Egil Tollefsen, Leidulf Aakre.

Foto: Unni Ragnhild Lyngmyr

Sist oppdatert: 18. oktober 2020