STOR TAKK TIL VÅRE HVERDAGSHELTER

Vi vil gjerne rette en STOR TAKK til de mange ansatte i Bamble kommune som gjør en fantastisk innsats i en pandemi-situasjon.

En krevende arbeidshverdag

Bamble kommune har mange ansatte som har en krevende arbeidshverdag i disse koronatider.

Nyhetsbildet domineres av nyheter om koronaviruset, og vi trenger alle noen gladnyheter.

I tiden fremover ønsker vi derfor å sette fokus på det flotte arbeidet som gjøres i kommunen vår.

Vise frem våre hverdagshelter

I utgangspunktet ønsket vi å takke alle de ansatte kun internt, men vi mener at de absolutt bør vises frem. :)

Kommunedirektør Geir Håvard Bjelkemyr-Østvang  har spilt inn en hilsen der han takker ALLE ansatte for en fenomenal innsats.

Se videoen her

Vi har bedt de ansatte om å foreslå kollegaer som de mener fortjener ros for den innsatsen de har gjort. Disse vil bli vist frem som VÅRE HVERDAGSHELTER.

Vi vil i tiden fremover publisere noen bilder og begrunnelser for hvorfor akkurat disse personene bør bli vist frem.

Det er mange hverdagshelter i kommunen vår, og vi har tenkt å få vist de ALLE! :)

Våre hverdagshelter

Tusen hjertelig takk for innsatsen til disse to hverdagsheltene som er de aller første til å bli presentert på våre nettsider.

Hvem :  Stig Magne Larsen og Magnus Kaasa

Hvor:  Bamble brannvesen ( snart Grenland Brann og redning)

Derfor er de våre hverdagshelter:

Jeg vil og jeg må fordi det er på sin plass å skryte av mine to gode venner og kollegaer Stig Magne Larsen og Magnus Kaasa.

Begge to betyr mye for meg både i jobbsituasjon og på hjemmebane. Vi jobber på samme vaktlaget i nåværende Bamble brannvesen, snart Grenland Brann og redning.

De er veldig engasjerte i sin rolle som konstabel, har et pågangsmot som hører til sjeldenhetene og en holding/respekt for arbeidet som fortjener skryt.

På vakt sammen gjør de meg til en bedre versjon av meg selv, og jobben triveligere som leder.

De har også begge to en flott egenskap til å klare å tenke positivt, til tross for en del krevende situasjoner som vi havner i.

Med vennlig hilsen Brannmester Lasse Halvorsen

Bilder av hverdagsheltene

Stig Magne Larsen og Magnus Kaasa, like blid selv om han blir "skadet" på vakt.

Sist oppdatert: 04. desember 2020