Våre hverdagshelter

Tusen hjertelig takk til alle våre hverdagshelter i barnehagene. Dere gjør en strålende jobb!

En krevende arbeidshverdag

Bamble kommune har mange ansatte som har en krevende arbeidshverdag i disse koronatider.

Nyhetsbildet domineres av nyheter om koronaviruset, og vi trenger alle noen gladnyheter.

I tiden fremover ønsker vi derfor å sette fokus på det flotte arbeidet som gjøres i kommunen vår.

Våre hverdagshelter:

Alle ansatte i Grasmyr naturbarnehage – men også alle ansatte i Bamblebarnehagene.

Kaja Slåttedalen, Eva Berntsen, Maria Omvik, Mirjam Øvretveit, Erdoan Solvang, Monica Ingerøyen, Therese Eikland, Kristin Roligheten, Gro Walle, Irene Sanden, Tony Sundal, Marita Eide Ottesen, Anne Lene Eriksrød Hansen, Lars Grimsrud, Bea Valldal, Kenneth Solheim, Heidi Elisabeth Haraldsdatter-Arneberg, Marit Skaugen, Elisabeth Standdal og Kjetil Krogstad.

Derfor er de våre hverdagshelter:

Jeg ønsker å fremsnakke og gi skryt til hverdagsheltene i Grasmyr naturbarnehage. Vi har fått hverdagen vår snudd på hodet, men for et pågangsmot! Hver og en av disse herlige folka har bidratt med sitt giv, positivitet, erfaring og driv for å være der vi er i dag.

De fortjener skryt fordi de har en arbeidsglede, pågangsmot, humør og HUMOR som gjør hverdagen lettere, triveligere og bedre for oss alle. De er rause med hverandre, støtter og hjelper der man kan. Det kan være en sjokolade som ligger i hyllen, lapper som festes på pauserommet med gode ord, full latter ute med barna, pauserommet og mye mer! Jeg opplever at vi står stødigere og sterkere sammen som et team etter erfaringene vi har gjort oss i 2020. Vi kjenner det selvfølgelig i kropp og sinn utfordringene vi har møtt i 2020, men vi har møtt dem sammen og vi har møtt dem bra og det har gjort oss gode!

Jeg får hverdagen min beriket og lettere ved å møte disse folkene hver dag – tusen takk!

Kjetil Krogstad

Virksomhetsleder,