Bamble Frivilligsentral er åpen!

Sist oppdatert: 08. oktober 2021

Etter å ha tjent som vaksinesenter under store deler av koronapandemien, har lokalene i Falkåsveien på Stathelle gjenåpnet som kafé og møteplass.

Åpningstid er fra klokken 10.00-13.00 alle ukedager, unntatt onsdager.

- Vi jobber med å få på plass ulike aktivitetstilbud, slik vi hadde før nedstengingen. Da var det for eksempel både frisør, fotterapeut og ulike trimgrupper her, sier Steinar Johansen i Bamble kommune.

- Mens vi planlegger hva som skal skje framover, ønsker vi hjertelig velkommen til en hyggelig stund med åpen kafé og sosialt samvær fire dager i uka, avslutter han.

Utleie:

For leie av lokalene i Falkåsveien 8 på Stathelle, kontakt Servicetorget i Bamble kommune:
Tlf. 35 96 52 40

Lag, foreninger og andre leietakere kan bestille snitter, vafler, kaffe og kaker til sine sammenkomster. Maten må bestilles senest dagen før.