Dialogmøter Feset og Rugtvedt/Omborsnes

Sist oppdatert: 21. september 2021

Det nærmer seg dialogmøter om kommuneplanens arealdel. Se hvordan du melder deg på her.

I arbeidet med revisjon av kommuneplanens arealdel, inviterer Bamble kommune til dialogmøter med innbyggere, foreninger og interesseorganisasjoner i lokalsenterområdene Feset og Rugtvedt/Omborsnes. Møte med Herre ble avholdt 21.april.

Det blir i møtene gitt informasjon om kommuneplanarbeidet, innspill til nye utviklingsområder, pågående utviklingsplaner og andre tema som er relevant for det enkelte lokalsenterområdet.

Det legges opp til spørsmål og dialog i møtene.

Møtene avholdes følgende dager kl. 18.00:

Onsdag 28. april       Feset
Onsdag 5. mai          Rugtvedt/ Omborsnes

Grunnet smittesituasjonen gjennomføres møtene digitalt. Det er derfor nødvendig med påmelding slik at vi kan sende dere digital link til møtet.

Ønsker du å være med sendes e-post-adresse til sissel.nybro.@asplanviak.no senest 3 dager før møtet.

Husk å angi hvilke lokalsentermøte dere vil delta på.

Vi ønsker alle som har interesser av utvikling av disse lokalsenterområdene velkommen til møte!