Folkebadet har åpnet!

Sist oppdatert: 15. november 2021

Det var David Ryste fra Rådet for personer med funksjonsnedsettelse som foretok snorklippingen under den offisielle åpningen fredag ettermiddag.

Ordfører Hallgeir Kjeldal ønsket velkommen, mens bademester Jørn Heiland orienterte om anlegget. Deretter ble gjestene invitert til å teste bassenget, og rullestolbrukeren David fikk æren av å være først ut i vannet. Han berømmet svømmehallens universelle utforming.

- Dette blir en god plass for absolutt alle i Bamble kommune. Her er det tilrettelagte for alt fra konkurransesvømmere til nybegynnere og folk som meg, sa han.

Lørdag 13. november, klokken 12.00 åpnet dørene til anlegget for hele befolkninga.

Se oversikt over priser og åpningstider her: SVØMMEHALL

Snorklippingen er vel gjennomført og folkebadet er endelig åpnet!
Ved hjelp av denne heisen senkes David og rullestolen trygt ned i vannet
David sammen med Trond Glittum, som er svømmelærer i Bamble kommune

Badebetjentene gleder seg til å ta imot folket
Ordføreren er klar!