Vaksinasjonsstatus i Bamble uke 20

Sist oppdatert: 21. september 2021

Denne uken fikk Bamble kommune 65 glass med koronavaksine. Med det har nesten 450 bamblinger fått andre dose, og mer enn 2200 er nå fullvaksinert.

Neste uke øker leveransen til 82 glass med Pfizer-BioNTech. Da vil alle helsearbeidere som fikk første dose med AstraZeneca få tilbud om dose to. I tillegg kommer vi et godt stykke videre med innbyggere i risikogrupper.

Ved månedsskiftet håper vi å være i gang med de eldste i befolkningen under 65 år. Da åpner vi samtidig for timebestilling. Når det blir din tur til å bestille time for vaksinering, vil du motta en SMS fra kommunen med informasjon om hvordan du går frem.

Det er dessverre ikke mulig å sette seg på reserveliste for å motta vaksine på kort varsel. Vi innkaller fortløpende etter egne prioriteringslister.