Vaksinasjonsstatus uke 30

Denne uken vi satt mange doser med koronavaksine. Vi har åpnet opp for drop-in, og fått god respons på det.

En del uvaksinerte har benyttet seg av muligheten til å få første dose, vi mener vi har kommet ditt at alle som nå ønsker seg første dose - skal ha fått dette. For de som ennå ikke har benyttet seg av tilbudet om 1. dose, oppfordrer vi til å ta kontakt  - ring informasjonstelefonen for koronavaksine på tlf. 35 96 50 50.

Vi har dessuten gitt studenter og kommunalt ansatte mulighet til å fremskynde dose 2. I Bamble kommune pr. torsdag 29.juli har vi vaksinert 10 148 innbyggere med første dose, 5090 personer har fått dose nr. 2.

Vi har begynt planleggingen for å fremskynde dose 2 for alle innbyggere. Vi oppfordrer innbyggerne til å følge med på kommunens nettside for oppdatert informasjon. Der vil det stå hvem som kan henvende seg for å fremskynde dose 2, da dette foreløpig gjelder enkelte grupper.

Vaksinasjonsstatus uke 30

Sist oppdatert: 21. september 2021