Vaksinasjonsstatus uke 31

Sist oppdatert: 21. september 2021

Denne uken har vi satt litt over 400 doser med koronavaksine i Bamble kommune. Mange har fått fremskyndet dose 2.

Alle som ønsker koronavaksine skal nå ha fått tilbud om første dose. For de som ennå ikke har benyttet seg av vaksinetilbudet, oppfordrer vi til å ta kontakt på tlf. 35 96 50 50.

Neste uke mottar Bamble kommune 833 vaksinedoser. Flere av våre innbyggere har allerede fått dose 2 tidligere enn planlagt, og denne uken åpnet vi for at alle som har time til andre dose i ukene 35-37, og som er satt opp med 12 uker mellom dosene, kan fremskynde timen sin.

Vi oppfordrer alle til å følge med på kommunens hjemmeside for oppdatert informasjon om hvem som kan ringe for å få andre dose tidligere. Foreløpig gjelder tilbudet kun enkelte grupper.

Totalt har 10247 fått første dose med koronavaksine i Bamble kommune, mens 5520 er fullvaksinert.