Våre hverdagshelter

Tusen takk til psykisk helse- og avhengighetsteam

Bamble kommune har mange ansatte som har en krevende arbeidshverdag i disse koronatider.

Nyhetsbildet domineres av nyheter om koronaviruset, og vi trenger alle noen gladnyheter.

I tiden fremover ønsker vi derfor å sette fokus på det flotte arbeidet som gjøres i kommunen vår.

Våre hverdagshelter som presenteres i dag:

Psykisk helse- og avhengighetsteam

Derfor er de våre hverdagshelter:

Jeg vil gjerne trekke frem alle ansatte i psykisk helse- og avhengighetsteam som jeg er så heldig å få være leder for, som våre hverdagshelter.

Vi jobber i et felt som til tider kan være utfordrende og krever mye av oss. Gjengen i psykisk helse- og avhengighetsteam er usedvanlige gode på å ta vare på hverandre og skape et inkluderende og trygt arbeidsmiljø.

Vi har lagt et år bak oss med stort trykk i nye henvendelser og ekstra utfordringer ifm. Covid-19. Jeg som leder er mektig imponert over hvordan denne gjengen er løsningsorienterte, rause og alltid holder humøret oppe.

Latteren sitter alltid løst og det er godt å være på jobb med denne gjengen. Det er stort fokus på faglig utvikling og alle er opptatt av at vi skal ha en faglig og solid tjeneste som er til hjelp for folk.

Psykisk helse- og avhengighetsteam – mine hverdagshelter

Monica Pedersen
Ida Høgli Undall