Våre hverdagshelter

Tusen takk til alle ansatte i miljøservice

Bamble kommune har mange ansatte som har en krevende arbeidshverdag i disse koronatider.

Nyhetsbildet domineres av nyheter om koronaviruset, og vi trenger alle noen gladnyheter.

I tiden fremover ønsker vi derfor å sette fokus på det flotte arbeidet som gjøres i kommunen vår.

Våre hverdagshelter som presenteres i dag:

Alle ansatte i miljøservice

Derfor er de våre hverdagshelter:

Vil gi ekstra skryt til våre kollegaer på miljøservice! De har renhold i alle kommunens bygg fra rådhus, til skoler, barnehager og sykehjem. De skaper en trivelig hverdag for oss alle sammen!  Nå under koronapandemien arbeider de i bygg med smitte og mistenkt smitte, for å sørge for at vi holder oss friske. Den jobben de gjør har alltid vært viktig, og spesielt i den tiden vi er i nå. De er utrolig dyktige i jobben de gjør, og på vegne av alle oss som tilbringer tid i de kommunale byggene vil jeg si ; Tusen takk!

Her representert ved Anne Bergitte Berg.

Maria R. Nilsen
Programleder boligsosialt arbeid