Samtalegruppe for pårørende til personer med demens

Sist oppdatert: 15. desember 2022

Meld deg på så snart som mulig og senest 28. januar. Det er antallsbegrensninger og først til mølla-prinsippet gjelder.

Flere har ytret ønske om en samtalegruppe for pårørende til personer med demens. Dette kan vi endelig tilby.

Den første gruppen er hovedsakelig et tilbud for ektefelle/partner til hjemmeboende med demens i Bamble kommune.

Tilbudet er gratis og alle gruppedeltakerne har taushetsplikt.

Demenskoordinatoren og/eller andre fagpersoner blir med på samlingene.

Første gruppesamling blir på møterommet i 1. etg på Frivilligsentralen, Falkåsveien 8, torsdag 10. februar kl. 10 - 12.

På denne samlingen blir vi enige om hvor ofte vi skal møtes fremover, og hvilket tidspunkt som passer best for alle. Fint om dere begynner å tenke på dette allerede nå.

Vi river i kaffe/te og frukt.

Påmelding

Er du interessert, ta kontakt med demenskoordinator Olaf Moen på telefon (ring/SMS) 90476456 eller olaf.moen@bamble.kommune.no innen fredag 28. januar.

Det er maks 8 stk. i gruppa, så vær rask hvis du vil sikre deg en plass!

Med beste hilsen hukommelsesteamet i Bamble kommune, ved demenskoordinator Olaf Moen.