Vår nye økonomisjef

Sist oppdatert: 15. desember 2022

Marianne Gullhaug Fløholm (53) blir ny økonomisjef i Bamble kommune.

-Vi ønsker en erfaren leder med solid faglig bakgrunn velkommen med på laget, sier kommunalsjef for Støtte og utvikling, Gunn Ellen Berg.

Tilbake i hjemkommunen

Marianne Gullhaug Fløholm er oppvokst i Langesund. Etter å ha studert i Bergen og i Oslo i mange år, valgte hun å flytte tilbake til Langesund i 2005. Hun er gift og har to barn som for tiden studerer. Marianne er ellers glad i båtliv, i å reise og i å gå turer.

Nå ser hun frem til å starte jobben i hjemkommunen.

Bildet (øverst): Privat

Gleder seg

-Det gleder jeg meg veldig til. Det skal bli godt å kunne jobbe i egen kommune og jeg gleder meg til å bli kjent med nye kollegaer, sier hun.

Hun skal starte i jobben som økonomisjef i Bamble kommune 1. februar 2023.

Solid faglig bakgrunn

Marianne kommer fra stillingen som regnskapssjef i Larvik kommune, der har hun vært de siste 8 årene. Hun er utdannet siviløkonom og er autorisert revisor. Hun har også mange års arbeidserfaring som revisor i PwC.

-Det er jo en krevende tid nå med høy inflasjon og økonomisk usikkerhet. Dette er jo en utfordrende stilling, men jeg ser veldig frem til å ta fatt på oppgavene, avslutter hun.

Vi ønsker Marianne velkommen til Bamble kommune. :)