Vil DU bli en del av vårt team?

Sist oppdatert: 15. desember 2022

Nå har du en unik mulighet til å bli avdelingsleder ved Reidunsvei Bofellesskap. Vi søker også etter vernepleier og tilbyr flere rekrutterings- og engasjementstillinger.

Dyktig avdelingsleder

Vi søker etter en dyktig og engasjert avdelingsleder til Reidunsvei Bofellesskap som kan påvirke og videreutvikle tjenestetilbudet vårt, og bidra til økt livskvalitet for våre beboere. Bofellesskapet gir tjenester til 14 personer med nedsatt funksjonsevne. Beboerne våre har svært varierte bistandsbehov.

PÅ BILDET ØVERST: Fra venstre Thea Sofie, Wenche, Maren, Geir Arne, Cathrine og Ruben vil gjerne ha flere kollegaer i Reidunsvei Bofellesskap.

Fokus på fagutvikling

Vår hovedoppgave er å sørge for riktig kompetanse og ressursbruk. Vi har et stort fokus på fagutvikling og det er to fagkoordinatorer i avdelingen som jobber i team. Vil er opptatt av å tilby tjenester som bidrar til økt livskvalitet og egenmestring for våre beboere.

En lagspiller og motivator

Som avdelingsleder får du personalansvar for ca. 27 årsverk fordelt på rundt 50 ansatte, samt medansvar for avdelingens økonomi. Vi trenger en dyktig lagspiller som vil lede, motivere, utvikle og følge opp ansatte.

Er det DEG vi ser etter?

Mer informasjon om avdelingslederstillingen finner du her.

Husk å søke innen 31.08.22

FLERE UTLYSTE STILLINGER: Det er behov for flere ansatte ved Reidunsvei Bofellesskap.

Søker etter flere

I tillegg til avdelingsleder, har vi følgende ledige stillinger ved Reidunsvei Bofellesskap:

Vernepleier/ sykepleier til en 100% fast stilling.

Søknadsfrist: 21.08.22

Helge/rekrutteringsstillinger
2 faste og 1 vikar

Søknadsfrist 31.08.22

Engasjementsstillinger
3 engasjementsstillinger på helg

Søknadsfrist: 15.08.22

Her kan du lese mer om alle de ledige stillingene som vi har i kommunen vår akkurat nå.

Vi håper å høre fra deg! :)

Foto: Magdalena Mianowicz

ØNSKER DU Å JOBBE HER? Vi ser etter flere dyktige og engasjerte kollegaer. Bildet viser administrasjonsbygget i Reidunsvei Bofellesskap.