Bamble kommune søker nye drivere

Sist oppdatert: 30. juni 2023

Har du lyst til å drive hovedgården på Langøya i sommer? Da er det kanskje nettopp deg vi ser etter. Husk å søke innen 14. april!

NOE FOR DEG?: Kanskje er det du som kan ønske velkommen til Langøya Hovedgård i sommer? (Foto: Magdalena Mianowicz)

Ærverdig bygning

Langøya Hovedgård er en ærverdig bygning på idylliske Langøya like utenfor Langesund sentrum. Hovedgården har vært i bruk til restaurantdrift siden 2013.

Bamble kommune ønsker å komme i kontakt med næringsdrivende som kan tilby et serveringstilbud på Langøya for sommeren 2023 med opsjon på to års drift. Det vil ikke være krav til helårsdrift. Husleien er gjenstand for konkurranse. I tillegg kommer strøm.

Slik søker du

Aktuelle søkere vil bli invitert til en samtale om driftskonsept og praktiske løsninger. Befaring kan arrangeres etter avtale.

I første omgang sendes det en kortfattet søknad.

Kontaktperson: Anette Skaugen Guldager, telefon 48 02 24 90

Søknadsfrist: 14. April 2023

Søknad sendes: postmottak@bamble.kommune.no

Velkommen som søker!