Bli vår valgmedarbeider!

Sist oppdatert: 30. juni 2023

Bamble kommune søker valgmedarbeidere til stemmelokalene ved høstens kommunestyre- og fylkestingsvalg.

Valglokalene har åpent både søndag 10.- og mandag 11. september. Du bør kunne arbeide begge dagene.

Sentrale arbeidsoppgaver vil være: veilede velgere, sørge for et ryddig og oversiktlig stemmelokale, registrering i manntall ved bruk av pc, telling av stemmer når valglokalet stenger mandag kveld.

Vi søker deg som er strukturert, nøyaktig, blid og tålmodig. Du må være over 18 år og snakke godt norsk.

Vi ønsker en variert alderssammensetning på de som arbeider i valglokalene, og håper at flere yngre melder seg til å være med. Det blir gitt obligatorisk opplæring i forkant av valget. Du får betalt både for opplæringen og arbeidet i valglokalet.

Meld interesse via dette skjemaet innen 1. juli 2023

Du hører fra oss i løpet av uke 31.

Spørsmål kan sendes på e-post til postmottak@bamble.kommune.no

Foto: CLA